Tuesday, January 8, 2019

نئے سال کی تازہ ترین اردو شاعری اور مشہور اشعار


اسلام و علیکم پیارے دوستوں میں اُمید کرتا ہوں، آپ سب خریت سے ہوں گے۔آج تازہ ترین اردو شاعری کے ساتھ حاضر ہوں۔ درآصل آج میں کچھ شاعرانہ موڈ میں تھا۔ اسی لئیے سوچا آپ سب کو بھی فریش کیا جاے۔ آج آپ سب کے پیش خدمت ہے نئے سال کی تازہ ترین اردو شاعری۔ آج میں کچھ مشہور اشعار پوسٹ کروں گا، اگر پسند آئیں تو لازمی بتانا۔





New year urdu poetry




تازہ ترین اردو شاعری کے چند مشہور اشعار









خواہش سے نہیں گرتے پھل جھولی میں۔
وقت کی شاخ کو میرے دوست ہلانا پڑتا ہیں۔
کچھ نہیں ہو گا اندھیروں کو بُرا کہنے سے ۔
آپنے حصے کا دیا خود ہی جلانا ہو گا ۔

مشہور اشعار




نہیں جل رہے تھے دیئے جہاں
وہاں میں نے انکھیں جلائی ہیں
جہاں دُھوپ تیز تھی دور تک
وہاں میں نے پلکیں بچھائیں ہیں

تارہ ترین اردو شاعری




پنجابی شعر

سجنا جے توُں ہاسے دتے
دُکھ وی آچھے خاصئے دتے
لوکاں تے صرف گل ای کیتی
تُوں تے کُھول خُلاصے دتے

پنجابی تازہ ترین




اُداس کرنا تو ریت ٹھہری دسمبر کی
مگر وہ اس بار زرا اداکاری کر گیا
تڑپتے لاشے اُٹھوا کر ناتواں ہاتھوں میں
میری ماوں پر تا قیامت مرگ تاری کر گیا

سانحہ پشاور




بہترین تازہ ترین اردو شاعری اور مشہور اشعار





رونے کی سزا ہے نہ رُولانے کی سزا ہے

یہ درد محبت کو نبھانے کی سزا ہے

ہنستے ہیں تو انکھُوں سے نکل آتے ہیں آنسُوں

یہ ایک شخص کو بے انتہا چاہنے کی وجہ ہے

مشہور اشعار




وہ جو کہتا تھا تارے تُوڑ لاوں گا

اس نے آسمان ہی گرا دیا مجھ پر

تازہ ترین اردو شاعری




اُسے کہنا کہ پلکوں پر نا ٹانکے خواب کے جھالر

سمندر کے کنارے گھر بنا کر کُچھ نہیں ملتا

یہ آچھا ہے کہ آپس کے بھرم نہ ٹُوٹنے پائیں

کبھی بھی دوستوں کو آزما کر کچھ نہیں ملتا

تازہ ترین اردو شاعری




دھمکیاں دیتے ہو جُدای کی

یہ محبت میں بدمعاشی کیسی

مشہور اشعار




درد نے میرے دامن کو یوں تھام رکھا ہے

جیسے اس کا بھی میرے سوا کوئی نہ ہُو

مشہور اشعار




تمام دوستوں سے گزارش، تازہ ترین اردو شاعری کے بعد ایک دعا





سُنا ہے کہ اگر چالیس لوگ آمین کہ دیں۔ تو ہر دُعا قبول ہو جاتی ہے۔ تو دعا کریں اللہ تعالی ہم سب کی جائز، دلی خواہشات پوری فرمائے۔ آمین۔۔


Post a Comment

favourite category

...
section describtion

Whatsapp Button works on Mobile Device only